Het zit er alweer op…

9 juni 2023 - Apeldoorn, Nederland

Donderdagavond. 8 juni vertrokken we rond 22.00 uur (Nederlandse tijd 23.00 uur) vanuit Londen naar de boot.
Op vrijdag 9 juni vertrokken we om 02.00 uur met de boot naar Hollandse bodem.
Op de boot konden we nog even heerlijk genieten van een maaltijd, maar sommige kozen liever voor een slaapje…

Terwijl het licht werd zijn we om 05.30 uur de boot afgegaan vanuit België richting Nederland.
Het was heerlijk stil en rustig in de bus. Volgens ons hebben de meesten even heerlijk liggen slapen.

Om 08.00 uur hadden we een tussenstop voor een ontbijtje. En daarna richting de JF in Apeldoorn.
We hebben in de bus de dag en week afgesloten met Psalm 100; want goedertieren is de Heere. Zijn goedheid eindigt nooit!

Ouder(s)/verzorger(s), bedankt voor jullie meeleven in deze week. Uw zoon/dochter en wij als docenten hebben het gewaardeerd dat u dagelijks met ons meelas en -keek. Ook dank voor jullie gebed! God is goed geweest. Hem komt alle dank en eer toe.

Hartelijke groet van ons allemaal!