De tweede dag

4 juni 2024 - Canterbury, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen kwamen veel blije gezichten uit de auto's van de gastouders. De meeste leerlingen hebben een warm welkom gehad in het gastgezin. Ze kregen lekker te eten, gingen in gesprek met de gastouders en bij sommigen kon er zelfs een duik genomen worden in het zwembad in de tuin!

Om al deze indrukken te verwerken, hebben sommigen vandaag in de bus nog een paar uurtjes extra geslapen. De verhalen van de leerlingen over de gastgezinnen zijn geweldig om te horen!

Na de dagopening in de bus reisden we naar Cranbrook waar we een bezoek brachten aan een mooie, oude molen en een hele oude kerk. Vervolgens zijn we verder gereisd naar Canterbury. Door middel van een opdracht in groepen hebben we de stad verkend. De leerlingen kregen toen een poos vrije tijd en hebben daar enorm van genoten! De eerste souvenirs zijn in the pocket. We hebben de dag afgesloten met een sportieve activiteit.

We zijn ontzettend blij met onze groep! De sfeer zit er goed in en iedereen is op zijn of haar manier aan het genieten.

Morgen hopen we naar de krijtrotsen te gaan en de stad Eastborn te bezoeken. We kijken weer uit naar een mooie dag.

Tot de volgende keer!

Jouw reactie